GeneralRa Admin
Mesaj Sayısı : 64 Kayıt tarihi : 20/12/09 Yaş : 34 Nerden : Antalya
| Konu: Son Destan Oyun içi Bilgiler Ptsi Ara. 21, 2009 3:43 pm | |
| Madencilik
Maden çıkarmak, avlamak araştırmayı tamamlayan bir faaliyettir.Maden çıkarmak boyunca, madde yaratması, customization ve ticaret becerilerinde faydalı olan Fletta cevher kırık parçaları ve diğer malzemeleri toplayabilirsin.Cevherlerin çeşitli tipleri ve maden cevherleri Asmara boyunca bulunabilir, ve bunlar, diğer malzemelerle şehir NPCs'in yardımıyla maddeleri yaratmak için birleştirilebilen bileşenleri elle yapılan olan değerli eşyadır.
Balıkçılık
Balıkçılık yoluyla, yanı balık satıcısı ile kumar için kullanılabilir özel öğeler malzeme işçiliği toplayabilirsin.
Kutsal Creatures
Bir parça güzel omuz zırhından çağırtılan, senin kutsal yaratığın, hızla Asmara boyunca yolculuk yapman için sana yardım edecek, ve biçimlendirecek. Sen, bir macera sonunda ödül olarak kazanabilirsin, şehirde tüccardan satın alabilirsin, veya muhtemelen yenilen canavarlardan yağmalayabilirsin.
Lonca Savaşı
Lonca savaşı bir lonca efendisinin diğer bir lonca efendisine savaş ilan etmesi ve kabul edilmesiyle başlar.Her iki lonca üyeleride ahlaki değer penaltısına uğramadan burada birbirleri ile savaşırlar.
Mine Takeover
Karos online üzerinde madenler loncalar tarafından yüksek rağbette olan kaynak kontrol noktalarıdır.Bir lonca bir madenin kontrolünü kazandığı zaman onun üyelerinin o madende özel hakları vardır.
PK ve Ahlak Fiyat
Seviye 10 ve üstü oyuncular öldürüp öldürülebilirler.Seviye 10 da PK düğmesi kullanılabilir hale gelir.Pk düğmesi açık olduğunda sen her savaşcıyı hedef olarak görebildiğin gibi sende onlar için bir hedef sayılırsın.Karos'ta oyuncu öldürmek ahlaki bir değer sistemi ile rehberlik edilir.Oyuncuları öldürdüğün zaman ahlaki skorun karakter barında görünecek Mv cezalara mağruz kalacağın seviyelere düşebilir sehir bekçilerinin seni gördüğünde saldırması dükkanların erişimini sınırlandırması gibi.Ahlaki skorunu öldürdüğün yaratıklarla arttırabilirsin
Zindan Normal Zindan
Dev bir madencilik ağ Berneo ve Lupinel kapsayan.Onun tünelleri, Dansel vadisinin en derin çekirdeğine uzanır.
Event zindan
zindan beş oyuncu partiler için zindan instanced vardır. Orada sonuna patron ulaşmak için birden fazla yol vardır ve oyuncu eylemleri Her yol farklı sorunlar ve yağma seçenekleri sunmaktadır.
Kale Mirod gizli bir yeraltı şapeli.Başlangıçta, 400 yıl savaşının günlerinde sade bir ileri karakol arkada olan kale yeri Mirod'da inşa edildi Bu yaşlı dinsel yer şimdi neredeyse, ileri karakolun, bir kale olduğu unutulur, ama Mirod kilisesinde gizli depolama odası boyunca hala erişilebilirdir.Bu eski yapı geniş bir salon görünüşte insan tarzında tasarlanmıştır.
Labirent Zindan Room of Trials
Çağlar boyunca, tecrübeli Karos savaşçılar kendi türünün genç olanları eğitmek için inşa edildi.Sürekli değişen hareketli bir labirent ve güçü şeytani bir büyü ile sağlandı.Karos savaşcıları genç umut veren çıraklarını eğitilmesi için buraya yollar.
Old Volantia
Yaşlı Volantia mağrası neredeyse bin yıldır boş bırakıldı.Sadece vahşi hayvanlara ve mağra adamlarına evlik etmektedir.Bu oda ve tüneller bir labirent ağı oluşmaktadır ve Fletta enerji jeneratörleri boyunca dağılmıştır.
Gelmenco Lair
Kana susamış ve geniş ölçüde korkulan bir orc baskıncısının yeraltında olan saklı yeridir.Mağrayı sürgün edilen orc savascılarından oluşan korkunc ve büyük bir kuvvet korur. | |
|